Βάλε την δική σου πινελιά!

Γίνε αρθρογράφος!Καθε μέλος του 6ers.gr μπορεί να γράψει, να ενημερώσει και να διαδώσει ιδέες και πληροφορίες...

Πάτησε εδώ!

BECOME AN AUTHOR!!!

ΜΗΠΩΣ ΝΑ...

...μείνω σπίτι τελικά? Βρες εδώ την απάντηση!!

POLLS

Τι θα ήθελες να αλλάξει στο Δ.Π.Θ Ξάνθης;
 

Διαβάζουμε & προτείνουμε...

Chill-out magazine       Περιοδικό Εναλλάξ
(Πάτησε πάνω σε κάποιο περιοδικό για να το διαβάσεις)
(1 ψήφος, μέση τιμή 5.00 από τα 5 αστέρια)
Coffee time (image by http://www.coffee-exchange.com/)Αλήθεια, τι σκέφτεστε όταν ακούτε τη λέξη «καφές»; Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό; Πόσες φορές δεν έχετε βγει για έναν καφέ και έχετε καταλήξει 5 ώρες σε μια καφετέρια μιλώντας, παίζοντας ή απλά χαζεύοντας; Πόσες φορές αντί να πάτε για μάθημα προτιμήσατε την κοπάνα από το σχολείο ή το αμφιθέατρο της σχολής και βρεθήκατε στο κοντινότερο μαγαζί με καλή παρέα για να πιείτε ένα καφεδάκι;

Εγώ πάντως, για να είμαι ειλικρινής, το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω για καφέ, είναι η καλή μου η μανούλα να μου αναφέρει όλα τα κακά που θα πάθω σε λίγα χρόνια από την τόση κατανάλωση! Έτσι, λοιπόν, ένα βράδυ, πού δεν είχα τι να κάνω, έφτιαξα έναν ωραιότατο καφέ και είπα να ψάξω να βρω πως αυτό το υπέροχο για μένα ρόφημα, καταστρέφει τη ζωή μου (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα της αγαπητής μαμάς)! Μετά από πολύ ψάξιμο και πολύ διάβασμα σε έρευνες και θεωρίες, βρήκα σχεδόν όλα τα υπέρ και τα κατά του αγαπημένου μου καφέ. Φτιάξτε λοιπόν και εσείς ένα καφεδάκι, καθίστε αναπαυτικά και ελάτε να σας δείξω τι βρήκα!!

Η υπερκατανάλωσης καφέ

Κατά καιρούς, ο καφές έχει κατηγορηθεί με πολλούς τρόπους ότι έχει άσχημες επιπτώσεις στον οργανισμό μας. Το σημαντικό βέβαια είναι να καταλάβουμε ότι η υπερκατανάλωση είναι αυτή που κάνει όλη τη ζημιά! Εάν για παράδειγμα, πίνουμε περισσότερα από 3 ποτήρια καφέ ημερησίως, αυξάνεται η αρτηριακή πίεση και δημιουργεί ταχυκαρδίες, αϋπνίες, πονοκεφάλους και ημικρανίες. Οι μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Κ που περιέχονται σε αυτόν, ακόμα και στον ντεκαφεϊνέ, προκαλούν πήξη του αίματος, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο κίνδυνος για καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό ή θρομβώσεις! Επιπλέον, ο άφιλτρος καφές αυξάνει τον κίνδυνο αρθριτικών καθώς και της οστεοπόρωσης, αφού ένα μέρος του ασβεστίου αποβάλλεται από τον οργανισμό εξαιτίας του. Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου Durham, οι άνθρωποι που πίνουν πολλούς καφέδες τη μέρα μπορεί να δουν φαντάσματα ή να ακούσουν φωνές!! Εντάξει, όταν λέμε πολλούς δεν εννοούμε 2-3, αλλά περισσότερο από 7-8 κούπες στιγμιαίου καφέ την ημέρα. Αυτοί, λοιπόν, οι άνθρωποι είναι πιο επιρρεπείς στο να παρουσιάσουν ψευδαισθήσεις, σε σύγκριση με κάποιον που πίνει μόνο μια κούπα.

Τέλος, έρευνες έχουν αποδείξει ότι ο πρωινός καφές (όχι του ΑΝΤ1) δεν μας αφυπνίζει βιολογικά. Μια ομάδα από τη Βρετανία κατάφερε να δείξει ότι η καφεΐνη ανακουφίζει τα συμπτώματα στέρησης που δημιουργούνται κατά την διάρκεια του ύπνου και δεν δημιουργεί εγρήγορση και αφύπνιση. Με λίγα λόγια, όλοι εμείς οι «coffee addicts», έχουμε ανακαλύψει μια καταπληκτική δικαιολογία για να πιούμε καφέ μόλις ανοίξουμε τα μάτια μας το πρωί, γιατί αλλιώς δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε. Οκ, σε αυτό το σημείο είμαι σίγουρη ότι 2 πράγματα είναι πιθανόν να συμβαίνουν: πρώτον, εσείς καλοί μου αναγνώστες θα έχετε απομακρυνθεί από κάθε τι που θυμίζει καφέ και θα το σκέφτεστε πολύ σοβαρά εάν θα ξαναπιείτε μετά από όσα διαβάσατε, και δεύτερον, η καλή μου η μανούλα θα έχει τρελαθεί από τη χαρά της που για ακόμα μια φορά είχε δίκιο και εγώ δεν την άκουσα… Βέβαια, δυστυχώς γι’ αυτήν, αλλά ευτυχώς για μένα και για εσάς, τα πράγματα δεν σταματούν εδώ… Ήρθε η ώρα να τα βάλουμε όλα στη θέση τους!

Οι ευεργετικές επιδράσεις του καφέ

Δεν χρειάζεστε μελέτες για να ξέρετε ότι ο καφές σου δίνει αντοχή, αναβάλλοντας την κόπωση, αναπτύσσει το αίσθημα ευτυχίας και ευφορίας ή ότι σου δημιουργεί μεγαλύτερη κινητικότητα. Όμως, το ξέρατε ότι ο καφές έχει αντικαρκινική δράση;; Κι όμως ναι! Έρευνα του πανεπιστημίου του Harvard έδειξε ότι οι γυναίκες που καταναλώνουν καφέ έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να προσβληθούν από καρκίνο του μαστού. Επίσης, σύμφωνα με μια νέα Ιαπωνική έρευνα, ο καφές σχετίζεται πιθανόν με την πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου και ότι η κατανάλωση 3 φλιτζανιών καφέ ημερησίως ενδέχεται να μειώσει την εμφάνιση του στο μισό, όσον αφορά τις γυναίκες. Ο καφές όμως, χτυπάει και τον διαβήτη! Και πάλι μια έρευνα του Harvard, έδειξε ότι όσοι κατανάλωναν 2-3 κούπες καφέ σε καθημερινή βάση, μείωσαν την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 30%.

Μια ακόμη ανακάλυψη είναι η δράση του κατά της νόσου του Πάρκινσον. Μετά από 30 χρόνια ερευνών σε 8000 άνδρες, διαπιστώθηκε ότι όσοι κατανάλωναν καφέ παρουσίαζαν 5 φορές μικρότερη πιθανότητα να αναπτύξουν τη νόσο. Στη Σουηδία και τη Φινλανδία, επίσης, οι επιστήμονες βρήκαν ότι 3 με 5 φλιτζάνια καφέ την ημέρα προλαμβάνουν την γεροντική άνοια και το αλτσχάιμερ. Τέλος, ερευνητές στη Βραζιλία έδειξαν ότι μερικά φλιτζάνια καφέ αυξάνουν την κινητικότητα των σπερματοζωαρίων και τα βοηθούν να φτάσουν το ωάριο! Και είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτοί που καταναλώνουν αλκοόλ και πίνουν τακτικά καφέ, έχουν μικρότερη πιθανότητα να αναπτύξουν κύρωση του ήπατος!

Για το τέλος σας κράτησα μια ιστορία που μου άρεσε. Όταν ο καφές, καταγόμενος από την Αιθιοπία, άρχισε να γίνεται δημοφιλής στον Αραβικό κόσμο και στην συνέχεια ήρθε στην Ευρώπη, οι χριστιανοί ιερείς τον αποκάλεσαν «το ποτό του διαβόλου». Έλεγαν στους πιστούς ότι ο διάβολος το έδωσε στους Μουσουλμάνους σαν υποκατάστατο του κρασιού - το αίμα του Χριστού- το οποίο απαγορευόταν να καταναλώσουν. Όσο για τους χριστιανούς που θα έπιναν καφέ, θα πήγαιναν κατευθείαν στην κόλαση! Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ θα συνεχίσω να πίνω καφέ… κι ας πάω στην κόλαση…!

 

Πένυ

www.chill-out.gr

Δεν σας έχουν δοθεί δικαιώματα για να γράψετε κάποιο σχόλιο. Αν δεν είστε μέλος, παρακαλώ κάντε πρώτα εγγραφή!